Uvod u znanstvenu vizualizaciju 4, 22. svibnja 2013. godine

U četvrtom i zadnjem dijelu predavanja o znanstvenoj vizualizaciji objasnio sam osnove kodiranja u POV-Rayu. Brzi kurs uključuje definiranje svjetlosnih izvora, kamere, osnovnih objekata, geometrijskih transformacija, CSG-a, iso-površina, ali i osnove kodiranja (rutine, macro-i, petlje ...).

Predavanje uključuje i primjer CSG-a (constructive solid geometry; slika ispod) koji sam pripremio posebno za predavanja.

dice in CSG

Na početku sam se za potrebe demonstracije CSG-a igrao drugim objektom koji je trebao biti nešto slično maski za automobilske kotače (ispod), ali to na kraju nije ušlo u predavanja.

maska za automobilski kotač

Prvi, drugi i treći dio predavanja možete pogledati na:

Slajdove (sva četiri) predavanja u PDF formatu možete >> downloadirati OVDJE (14 MB).

<< Uvod u znanstvenu vizualizaciju 3 Elastičnost virusa >>

Zadnji put osvježeno: 22. svibnja 2013. godine.